OZ 2005/2
M 105 ORGANIZACIJA ZNANJA 2005, LETN. 10, ZV. 2 nja, saj lahko na tak način dopolnjujejo pomanjkljivosti, ki se pokažejo skozi večkratna testiranja, in tako hitro ter zanesljivo pridobivajo povratne informacije o kako- vosti napisane dokumentacije. Kar zadeva zadovoljstvo uporabnikov dokumentacije pa je precej odvisno tudi od tega, za kakšne proizvode so navodila napisana. Če so to proizvodi, ki se že sami po sebi dobro prodajajo, je laže napisati navodila in zadovoljiti zahteve uporabnika, kot pa če se pišejo navodila za končnega uporabnika, ki ga je o kakovosti in uporabi prodajanega proizvoda treba še prepričati. Sledila je predstavitev strokovnjaka iz Švice. Rolf Kel- ler [8] je v prispevku z naslovom Providing product information poudaril pomen pridobivanja različnih tipov informacij skozi življenjski cikel proizvoda in prikazal primer pridobivanja informacij ter pisanja in hranjenja dokumentacije. V zaključni razpravi smo se vsi strinjali, da predhodna dobra proučitev končnega uporabnika, nenehni stik z njim in dobro sodelovanje med tehničnim strokovnja- kom, piscem navodil, osebo, ki testira, in (če je možno) končnim uporabnikom prihranijo čas in denar pri urejanju dokumentacije. Problem pa je, da je vedno zelo težko ugoditi vsem zahtevam uporabnikov. Ob tradicionalnem zaključku s šampanjcem in “čokolad- no” tombolo ( Champagne reception and Chocolate raffle ) smo poklepetali o načrtih za prihodnosti na področju teh- nične dokumentacije in o jesenskem srečanju v Berlinu. Opombe 1 STC – Society for technical communication in TAC – TransAlpi- ne Chapter. 2 FSP – Fire safety and Security Products. Reference [1] Spletni naslov: http://www.stc-transalpine.org/tac/. [2] Siemens Telematica, Siemens Office, Via Bernina 12, 20158 Milan, Italia. Spletni naslov: http://www.club-cmmc.it/aziende/re- dazsiemens.htm. [3] Bentley College, Waltham, Massachusetts. Spletni naslov: http:// www.bentley.edu/. [4] Ehrke&Partner. Spletni naslov: http://www.ehrke-partner.com/in- dex.html. [5] University of Vienna, Austria. Spletni naslov: http://www.tuwien. ac.at/english/. [6] Interventor, Henegouwerlaan 106-c, 3014 CG Rotterdam, The Netherlands. Spletni naslov: http://www.interventor.nl/. [7] Faculty of Industrial Design Engineering, The Netherlands. Splet- ni naslov: http://www.swin.edu.au/feis/pde/. [8] Spletni naslov: http://www.archinform.net/arch/3258. htm?ID=FyFTawdrSQzVH1Cv. Breda Emeršič
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTAxMzI5