OZ 2008/4

M T 197 ORGANIZACIJA ZNANJA 2008, LETN. 13, ZV. 4 delom in svoje vsebine približati uporabnikom ne glede na format, zaslužke pa iskati na drugačne načine, kot so jih do sedaj. Konferenca se je zaključila s predavanji in delom v manj- ših skupinah (delavnicah). Judi Briden (University of Rochester, River Campus Libraries) je v zanimivem predavanju predstavila projekt knjižnice ( Knowing your users: research you can do ), s katerim so poskušali čim bolje spoznati navade svojih študentov, ki živijo v kam- pusu: kako delajo raziskave, kaj počnejo čez dan, ali vedo, kakšno pomoč lahko pričakujejo od knjižničarjev ipd. Namen raziskave je bil, da bi knjižnice svoje storitve čim bolj približale študentom. Izvedli so anketo, v kateri so študentje lahko podali tudi svoje ideje, kakšna naj bi bila knjižnica po njihovih željah in merilih. Izmed vseh idej, ki so jih dobili, so še posebej analizirali naslednje: povečanje fleksibilnosti, udobje (družinska soba), tehno- logija (računalniki, tiskalniki, skenerji ...), podpora osebja 24 ur na dan, dostopnost do virov. S pomočjo raziskave so se lažje odločili za spremembe, s katerimi so knjižnico naredili prijaznejšo in učinkovitejšo. Apolonija Marolt Zupan

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAxMzI5