OZ 2008/4
M T 227 ORGANIZACIJA ZNANJA 2008, LETN. 13, ZV. 4 na zanimiv način pridobijo dodatno znanje na določenih področjih. V prispevku ugotavlja, da dijaki na njihovi šoli malo uporabljajo izobraževalne portale iz dveh razlogov: ker jih je malo in ker ni vsebin, ki si jih želijo. Apolonija Kovač iz OŠ Ivana Skvarče se je v referatu Varovanje osebnih podatkov v vzgojno-izobraževalnih ustanovah osredotočila na tematiko varovanja osebnih podatkov, saj se v različnih vzgojno-izobraževalnih usta- novah (vrtci, šole, dijaški domovi …) vsakodnevno sre- čujejo s to tematiko. Ocene in bolezni učencev, podatki o starših, videonazor itd. je le nekaj konkretnih primerov, pri katerih je treba spoštovati Zakon o varstvu osebnih podatkov. Julija Bele iz B2, d. o. o., je v referatu Uspešna vpeljava e-izobraževanja v poslovno okolje predstavila model vpeljave e-izobraževanja v organizacijo ter njegovo implementacijo v Carinski upravi RS. V tej organizaciji zaposleni in vodstvo niso imeli veliko znanja in izkušenj z e-izobraževanjem, zato je bil takšen projekt zanje velik izziv, ki so ga spremljali dvomi in strah. Treba je bilo pazljivo načrtovati in izvajati projekt, da so dosegli za- stavljene cilje in vzpostavili naklonjenost vseh zaposlenih do te vrste izobraževanja. Ker predstavljajo osnovni cilj e-izobraževanja na delovnem mestu dobro usposobljeni zaposleni, se je smiselno osredotočiti na zadovoljstvo udeležencev in učne rezultate, to pa se lahko doseže z uporabo tehnologije spleta 2.0, sodobno učno platformo in sodobnimi didaktičnimi pristopi v e-izobraževanju, ki postavljajo udeleženca v središče učnega procesa. Boštjan Krajnc
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTAxMzI5