OZ 2015/2

105 ORGANIZACIJA ZNANJA 2015, LETN. 20, ZV. 2 5. Organizacija dogodkov zahteva določen trud in fi- nančna sredstva. 6. Obstajajo primeri dobre prakse, ki kažejo, kako mar- keting uspešno izpeljati preko Facebooka. 7. Kot vsake stvari se je tudi promocije preko družabnih omrežij treba lotiti strateško, z dobro pripravljenim na- črtom in vnaprej določenimi cilji, ki jih želimo doseči. 8. Tudi v primeru oglaševanja preko družabnega omrežja Facebook se je treba zavedati njegove (verjetne) min- ljivosti, se pred tveganji ustrezno zavarovati in iskati načine diverzifikacije svojega delovanja. Marko Juršič, Matevž Trošt, Agencija RS za javnopravne evidence in storitve (AJPES) Nove informacijske rešitve AJPES za dostop do podatkov o slovenskih poslovnih subjektih Marko Juršič iz AJPES-a je predstavil novejše in starejše informacijske rešitve, ki jih ponujajo uporabnikom za enostavno prejemanje podatkov o poslovanju slovenskih poslovnih subjektov. AJPES zbira, obdeluje in posreduje podatke o poslovnih subjektih v državi. Do nekaterih ključnih zbirk podatkov že zagotavlja dostop preko spletnih servisov, razvija pa tudi nove, ki bodo zagotovili celovitost zbranih podatkov. Pri razvoju novih spletnih servisov se poskušajo prilagajati uporabnikom. Na osnovi novih tehnologij in avtomatizacije procesov jim želijo omogočiti dostop do kakovostnih informacij, s tem pa pomagati do boljših poslovnih odločitev. V nadaljevanju je predstavil, katere podatke zbirajo, obdelujejo in posre- dujejo; govoril je tudi o servisih, preko katerih so dolo- čeni podatki dostopni. Spletni servis Poslovnega registra Slovenije (wsPrsInfo) omogoča neposredno iskanje in prevzemanje podatkov o poslovnih subjektih iz Poslovne- ga registra Slovenije v različnih naborih podatkov, ki se prevzemajo na osnovi matične številke subjekta (ponuja pa tudi možnost iskanja preko drugih identifikatorjev). Spletni servis Evidence digitalnih potrdil (wsEDP) omo- goča preverjanje, ali je imetnik kvalificiranega digitalne- ga potrdila zastopnik poslovnega subjekta. Spletni servis Registra neposestnih zastavnih pravic in zarubljenih pre- mičnin zagotavljanja varnost v pravnem prometu; namenjen je vpisu in objavi podatkov o zastavnih pravicah na pre- mičninah. V letu 2014 so začeli razvijati spletne servise tudi na področju bonitetnih ocen (S.BON AJPES) in drugih tržnih storitev. Omenjeni sta bili zbirka finančnih podatkov in kazalnikov FI-PO AJPES in njena brezplačna mobilna različica mFi=Po, ki omogoča enostaven preg- led najpomembnejših podatkov o poslovnih subjektih in njihovem poslovanju. V letu 2015 pa bodo ponudili tudi storitev spletnega servisa proFi=Po, ki bo omogočal avto- matizirano posredovanje ažurnih podatkov o vseh poslov- nih subjektih, ki so zanimivi za določenega uporabnika. [tudentska sekcija Simon Cvetek, Darja Štagar, Univerza v Mari- boru, Fakulteta za organizacijske vede Mobilno upravljanje razporejanja delavcev V študentski sekciji so študentje s konkretnimi primeri predstavili svoje rešitve težav pri poslovanju, in sicer v industriji in na glasbenem področju. Simon Cvetek in Darja Štagar s Fakultete za organizacijske vede Univerze v Mariboru sta predstavila model mobilnega upravljanja človeških virov, predvsem v smislu optimizacije proizvo- dnega procesa ob spremenljivkah, kot so potrebe v različ- nih proizvodnih fazah, večopravilnost zaposlenih, zase- denost posameznika z delovnimi nalogami in prilagoditev potrebam proizvodnje. Darko Zelenika, Simon Kegljevič, Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu Aplikacija za zajem dokumentov in vsebin v manjših in srednje velikih podjetjih Darko Zelenika je predstavil možnosti uporabe aplikacije, ki je bila razvita za potrebe upravljanja e-dokumentov in pretvorbo običajnih dokumentov na papirju v elektronsko obliko. Pri tem je pomembno, da so vhodni dokumenti v ustrezni strukturi in obliki. Manca Žerovnik, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za računalništvo in informatiko Ocenjevanje osnovnih frekvenc z uporabo kompozicionalnega hierarhičnega modela Manca Žerovnik je predstavila projekt z naslovom Oce- njevanje osnovnih frekvenc z uporabo kompozicionalne- ga hierarhičnega modela, ki služi kot model za pridobiva- nje informacij iz glasbe na primerih ocenjevanja osnovnih frekvenc. Problematika je zanimiva za glasbenike in skla- datelje, tako da je namenjena ozkemu krogu uporabnikov. Sledila so plenarna predavanja. Nekatera so predstavljena v nadaljevanju. Kristijan Pukšič, Reveel Techonologies Inc. Iccode: Sam si hitrejši, daleč prideš le s pravo ekipo Kristjan Pukšič iz podjetja Reveel Technologies Inc. je predstavil enega od najbolj inovativnih in zanimivih izdelkov na konferenci, aplikacijo Reveel, ki, podobno kot aplikacija Shazam, prepozna glasbo, videovsebine in slikovne vsebine (film, plakat, katalog …). Aplikacija nam lahko razkrije izdelke in druge informacije v videovsebi- nah in ponudi različne možnosti, od skeniranja, označe- vanja in arhiviranja najdenih izdelkov do neposrednega POROČILO

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAxMzI5