Z A P I S N I K
posveta ob zakju�ku druge faze izvedbe projekta "Ra�unalni�ko
podprt sistem medknji�ni�ne izposoje (MI)", ki je bil 19.03.1997 ob 10. uri v
prostorih IZUM, Pre�ernova 17, Maribor.
PRISOTNI:
- Vida Mo�nik, Monika Kla�nja (CTK)
- mag. Dare Bala�ic, Silvo Videti�, Valerija �agar, Helena Fortuna (NUK)
- Breda Brezov�ek, Cvetka Krojs (UKM)
- Minca Brate (FDV)
- Martina Rozman-Salobir, Tatjana Klarer-Kramer (SIKCE)
- mag. Marta Seljak, mag. Bojan �tok, Robert Vehovec, Bojana Le�nik, mag. Matja�
Cigrovski, mag. Pero �obot (IZUM)
ODSOTNI:
- Marko Nemec-Pe�jak (CTK)
- mag. Janez Jug (FDV)
- Jana Re�nik (IZUM)
Po uvodnem pozdravu je mag. Marta Seljak predstavila DNEVNI RED sestanka:
- Obravnava dokumenta Predlog spremenjenega sistema medknji�ni�ne izposoje
- Obravnava problematike neposrednega naro�anja v skladi��e
Ad 1
Najprej je bil pojasnjen na�in predstavitve predloga spremenjenega sistema
medknji�ni�ne izposoje v obravnavanem dokumentu, ki ga je predstavil Robert Vehovec.
Sledila je predstavitev in obravnava pripomb in predlogov, ki so jih o vsebini omenjenega
dokumenta pripravili v CTK, ter predstavitev pripravljenih dopolnitev. Ob tem je bilo
zaklju�eno:
- V procesu "S2: Naro�anje gradiva (dobavitelju/lastnega gradiva)" bo mo�no
po�iljanje zadol�nice dobavitelju po faksu (A2.2.1) z ra�unalni�ko podporo (A2.2.3)
ali brez nje (A2.2.1).
- V procesu "S4: Obdelava sporo�ila dobavitelja o vzroku nerealizirane dobave"
gradiva zaradi nepopolnih bibliografskih podatkov bo imel referent za MI mo�nost
a�urirati naro�ilo (dopolniti bibliografske podatke oz. izvesti dolo�ene aktivnosti iz
procesa "S1: Obdelava naro�ilnice uporabnika") in poslati novo/dopolnjeno
zadol�nico.
- V procesu "S6: Posredovanja gradiva uporabniku" bo evidentiranje izposoje po
po�ti (aktivnosti: A6.3.4.1 - oddajna knjiga, A6.3.4.2 - knjiga poslane po�te in
A6.3.4.3 - carinska knjiga) posodobljeno z ra�unalni�ko podporo.
- V procesu "S7: Obra�un storitve uporabniku po stro�kih dobave" se v skladu s
prej�njim zaklju�kom zaradi ra�unalni�ke podpore posodobi tudi iskanje podatkov o
naro�ilu v evidencah poslanega gradiva (A7.1.2).
- V procesu "S10: Evidentiranje pla�il uporabnikov" se upo�tevajo razli�ni
na�ini pla�evanja storitev za MI in pla�ilo s kuponi IFLA, zato se v omenjeni proces
vklju�i nova aktivnost: "A10.1.3 Izbira na�ina pla�ila".
- V procesu "S11: Vra�ilo gradiva (dobavitelju/lastnega gradiva)" bo
evidentiranje izposoje po po�ti (aktivnosti: A11.3.4.1 - oddajna knjiga, A11.3.4.2 -
knjiga poslane po�te in A11.3.4.3 - carinska knjiga) posodobljeno z ra�unalni�ko
podporo.
- V procesu "S12: Pla�ilo dobavitelju s po�tnimi kuponi" se upo�tevajo
razli�ni na�ini pla�evanja storitev za MI dobavitelju in pla�ilo s kuponi IFLA, zato
se omenjeni proces preimenuje v "P12: Pla�ilo dobavitelju" in se dopolni z novo
aktivnostjo "A12.1.3 Izbira na�ina pla�ila".
- V procesu "S13: Postopek prenaro�anja gradiva" se posredovanje prenaro�ene
naro�ilnice/ zadol�nice drugemu dobavitelju (A13.1.4) nadomesti s prehodom v proces
"S2 - Naro�anje gradiva", kjer se izvedejo dolo�ene aktivnosti tega procesa
(proces vklju�uje razli�ne na�ine posredovanja naro�ilnice/ zadol�nice).
- Postopek za vnos/spreminjanje podatkov o �lanih, ki je del procesa "S14:
Vpis/vzdr�evanje podatkov o uporabniku", bo natan�neje razdelan v naslednji fazi
izvedbe projekta.
- V procesu "S17: Obdelava reklamacije uporabnika za dobavljeno gradivo (lastno/od
dobavitelja)" je potrebno predvideti postopke, vezane na ra�unovodske dokumente
(zavrnjen ra�un, storno...), zato se omenjeni proces dopolni z novimi aktivnostmi:
A17.1.6 - brisanje terjatev, A17.1.7 - storno poravnave terjatev, A17.1.8 - priprava
obvestila za ra�unovodstvo, A17.1.9 - posredovanje obvestila v ra�unovodstvo.
- Postopek za vnos/spreminjanje podatkov o dobaviteljih, ki je del procesa "S21:
Vpis/vzdr�evanje podatkov o dobaviteljih", bo natan�neje razdelan v naslednji fazi
izvedbe projekta.
- Za izvedbo procesa "S27: Priprava opominov uporabnikom" je predvidena
"paketna obdelava", za katero pregled zamudnikov ni pogoj (mo�no ga bo
pripraviti in izpisati).
- V procesu "S28: Preverjanje neizvedenih naro�il" bo predviden prehod v proces
"S13: Postopek prenaro�anja gradiva".
- Splo�ne opombe (nujni pomo�ni pregledi o gradivu, naro�ilih...) bodo upo�tevane v
naslednji fazi izvedbe projekta.
Dodatnih pripomb in predlogov v zvezi z obravnavanim dokumentom ni bilo.
Ga. Monika Kla�nja je odprla razpravo o mo�nosti vodenja pla�il med knji�nicami
(zbirni ra�uni po obdobjih), vendar zaklju�kov na to temo ni bilo.
Ad 2
G. Pero �obot je pojasnil pravilen na�in ozna�evanja lokacije pri obdelavi gradiva,
ki je bistven za na�rtovano neposredno naro�anje gradiva v skladi��e. V razpravi je
ga. Rozman-Salobir izpostavila problem obdelave dolo�ene periodike, ki je ne hranijo
trajno.
G. Pero �obot bo obiskal knji�nice, kjer se bodo dogovorili o na�inu odpravljanja
pomanjkljivosti/napak doslej obdelanega gradiva.
Ob zaklju�ku posveta je bilo sklenjeno naslednje:
- Do sredine meseca junija bo IZUM v okviru projekta "Ra�unalni�ko podprt sistem
medknji�ni�ne izposoje (MI)" pripravil predlog funkcionalnih zahtev ter definiral
uporabni�ke vmesnike.
- Konec meseca junija bo naslednji posvet.
Posvet je bil zaklju�en ob 12.00.
Zapisala: Bojana Le�nik in Robert Vehovec