Pogosta vprašanja
Kje najdem odgovore na vprašanja o bibliografijah?
Vsa pojasnila glede bibliografij so na spletni strani Bibliografije – pogosta vprašanja
Zakaj se ni možno prijaviti v Web of Science?
Težavo povzroča Arnesov proxy strežnik, ki ga lahko definiramo v brskalniku Microsoft Internet Explorer ali Mozilla Firefox. Uporabnik, ki ima v brskalniku proxy strežnik definiran, je navzven viden pod IP-naslovom 193.2.1.88,
kar je zunaj območja IP-naslovov, registriranih za uporabo baz podatkov Web of Science.
Težavo je mogoče rešiti na dva načina:
- izklopite proxy strežnik - (gl. vprašanje Pri poizkusu iskanja v COBISS+ ...)
- nastavitve definirate tako, da se za določene naslove proxy strežnik ne uporabi - postopek
Po iskanju v bazah podatkov servisa Web of Science se seznam zadetkov ne izpiše oz. se spletna stran ne prikaže v celoti?
Spletne strani baz podatkov servisa Web of Science, COBISS+ itd. se v brskalnikih Internet Explorer 8 in Internet Explorer 9 ne izpisujejo pravilno. Za pravilen izpis je treba aktivirati t. i. Združljivostni pogled (Compatibility View). Gl. Navodila.
Kako dostopati do servisa Web of Science preko federacije COBISS AAI (Shibboleth avtentikacija)?
Uporabnik, ki prihaja iz IP naslova, kateri ni registriran pri ponudniku inf. servisa Web of Science – Clarivate Analytics, ima možnost oddaljenega dostopa preko federacije COBISS AAI. Pogoja, ki morata biti izpolnjena za uporabo te možnosti, sta:
- uporabnik je študent ali zaposlen na ustanovi, ki je članica konzorcija uporabnikov Web of Science,
- ustanova ima knjižnico, podprto s programsko opremo COBISS/Izposoja.
Postopek avtentikacije je opisan v navodilih.
Kako dostopati do servisa Web of Science preko federacije Arnes AAI (Shibboleth avtentikacija)?
Uporabnik, ki prihaja iz IP naslova, kateri ni registriran pri ponudniku inf. servisa Web of Science – Clarivate Analytics, ima možnost oddaljenega dostopa preko federacije COBISS AAI. Pogoja, ki morata biti izpolnjena za uporabo te možnosti, sta:
- uporabnik je študent ali zaposlen na ustanovi, ki je članica konzorcija uporabnikov Web of Science,
- ustanova je pridružena skupini ArnesAAI Federation.
Postopek avtentikacije je opisan v navodilih.
Kako dostopati do servisa ProQuest preko federacije COBISS AAI (Shibboleth avtentikacija)?
Uporabnik, ki prihaja iz IP naslova, kateri ni registriran pri ponudniku inf. servisa ProQuest, ima možnost oddaljenega dostopa preko federacije COBISS AAI. Pogoja, ki morata biti izpolnjena za uporabo te možnosti, sta:
- uporabnik je študent ali zaposlen na ustanovi, ki je članica konzorcija uporabnikov ProQuest,
- ustanova ima knjižnico, podprto s programsko opremo COBISS/Izposoja.
Postopek avtentikacije je opisan v navodilih.
Kako dostopati do servisa ProQuest preko federacije Arnes AAI (Shibboleth avtentikacija)?
Uporabnik, ki prihaja iz IP naslova, kateri ni registriran pri ponudniku inf. servisa ProQuest, ima možnost oddaljenega dostopa preko federacije ArnesAAI. Pogoja, ki morata biti izpolnjena za uporabo te možnosti, sta:
- uporabnik je študent ali zaposlen na ustanovi, ki je članica konzorcija uporabnikov ProQuest,
- ustanova je pridružena skupini ArnesAAI Federation.
Postopek avtentikacije je opisan v navodilih.
Kaj storiti, če ne morem odpreti pdf-datotek, ki imajo možnost page control v bazah podatkov s celotnimi besedili člankov servisa ProQuest?
Problem se navadno pojavi pri brskalniku Microsoft Internet Explorer in ga je možno rešiti na različne načine, odvisno od vrste in verzije brskalnika in verzije programa Adobe Acrobat Reader za pregledovanje pdf-datotek. Predlagamo, da ponovno namestite najnovejšo verzijo programa Adobe Acrobat Reader. Če pdf-datotek še vedno ne bo mogoče odpreti, bo treba namestiti brskalnik z višjo verzijo in/ali popravki in ponovno namestiti program Adobe Acrobat Reader.
Zakaj ne morem več iskati v bazi podatkov JCR - faktorji vpliva?
Do baze podatkov JCR – faktorji vpliva imajo na splošno dostop vsi uporabniki iz Slovenije.
Če se izpiše sporočilo: "Dostop do baze podatkov je dovoljen samo uporabnikom iz Slovenije. Več informacij poiščite med pogostimi vprašanji (COBISS - razno) na temo JCR oz. posredujte tole ekransko sliko in IP-naslov vašega računalnika na e-naslov podpora(at)izum.si – client IP: IP naslov uporabnika", nam za ureditev dostopa na e-naslov podpora@izum.si posredujte ekransko sliko in IP-naslov vašega računalnika ali pokličite klicni center na telefonsko številko 02 2520 333.
IP-naslov vašega računalnika lahko preverite tudi sami na spletni strani https://www.ripe.net/.