Background Image
Previous Page  31 / 136 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 31 / 136 Next Page
Page Background

M

149

ORGANIZACIJA ZNANJA 2006, LETN. 11, ZV. 4

študentov in za

čitalnico

(npr. FF, TeoF, VF – Filozofska

fakulteta, Teološka fakulteta, Veterinarska fakulteta) pa

tudi za skladiščenje revij (FMF).

Nekaj članic poroča o

posodobitvi

knjižnice in čitalnice

(npr. FŠ) druge pa posodobitev in širjenje dejavnosti na-

povedujejo (npr. EF, FF).

Željam študentov po popoldanski izposoji ne morejo pov-

sod ustreči zaradi

pomanjkanja števila delavcev

(npr.

FFA, TeoF), čeprav so knjižnice odprte tudi popoldan.

Nekaj je ugodnih ocen o povečanju knjižnega fonda in

študijske literature

, ki je vedno bolj dostopna tudi v e-ob-

liki, vendar drugje opozarjajo na težave, npr. pri financi-

ranju periodike. Zato je kar precej predlogov za podporo

nabavi literature, za ažuriranje te literature in pripravo

študijskega gradiva s strani učiteljev (tudi v e-obliki). FF

predlaga ustanovitev znanstvene založbe fakultete.

Univerzitetna komisija za kakovost je v zadnjih letih

predlagala ukrepe za

povečanje dostopnost tuje stro-

kovne literature

. Eden od njih – ustanovitev konzorcija

knjižnic – je bil uresničen; tako je omogočen dostop do

podatkovnih zbirk na spletu.

… ter v 2006

Za pripravo samoevalvacijskih letnih

poročil članic uni-

verze

za leto 2006 smo v navodilih za pisanje predvideli

posebno poglavje:

KNJIŽNIČNO INFORMACIJSKA DEJAVNOST

7.1. Uresničevanje nalog iz Programa dela 2006

- Naloga: /…/ Ocena: 3, 2, 1, 0 (3 – v celoti uresni-

čeno, 2 – delno, 1 – začeli uresničevati, 0 – neuresni-

čeno)

- Naloga: /…/ Ocena: 3, 2, 1, 0

/…/

7.2. Mnenja in predlogi študentov o knjižnično-informa-

cijski dejavnosti dejavnosti (Študentski svet)

7.3. Prednostne naloge v 2007 (tiste, ki se bodo nadalje-

vale, in nove, z odgovornimi osebami in roki)

Komentar (dobre in slabe strani, ključni problemi in

možnosti za izboljšave).

(Poročilo, 2006)

V univerzitetno poročilo o kakovosti bomo poleg ugo-

tovitev in priporočil iz samoevalvacijskih pročil članic

vključili tudi

mnenja in predloge študentov

, ki smo jih

dobili nedavno z anketo.

130 študentov obiskovalcev Študentske arene (Ljubljana,

oktober 2006) je odgovarjalo na vprašanje, kaj je dobro,

kaj slabo na fakulteti in kaj predlagajo. Precej pogosto so

omenili tudi knjižnice in študijsko literaturo ter računalniško

podporo. Ugodnih, dobrih ocen je bilo več kot slabih, neu-

godnih. Največkrat so študentje predlagali daljši obratovalni

čas, več literature, prostorov in računalniške opreme.

Seveda gre za zelo majhen, nereprezentativen vzorec

študentov, vendar velja prisluhniti njihovim mnenjem in

predlogom.

Študentska mnenja in predlogi se v precejšnji meri uje-

majo s tistimi, ki smo jih omenili kot razvojne perspek-

tive univerzitetnega študija, pa tudi z ocenami in predlogi,

zapisanimi v samoevalvacijskih poročilih članic in UL v

zadnjih letih. Ujemajo se tudi z zapisanimi strateškimi

usmeritvami univerze.

UL je namreč letos prvič v zadnjih desetletjih pri-

pravila in v senatu sprejela

strateški dokument

za

srednjeročno obdobje (Strategija, 2006). Izhajajoč iz

poslanstva, v katerem poudarja kakovost izobraževalne,

raziskovalne dejavnosti in drugih, je UL v tej

strategiji

med drugim zapisala cilje in ukrepe za izboljšave,

med drugim:

• Povečati obseg in kakovost raziskovalnega in razvoj-

nega dela … z zagotavljanjem kakovostnega delova-

nja knjižničnega informacijskega sistema in boljšega

dostopa do informacijskih virov in storitev. /…/

• Zagotoviti dostop do študijskega gradiva za vsak

predmet.

• Razpoloviti število študentov na računalnik glede na

leto 2005.

• Povečati vlaganja v informacijske vire in storitve.

(Strategija, 2006).

Uresničevanje teh usmeritev bo UL spremljala z nasled-

njimi

kazalci

:

• delež predmetov z zagotovljenim študijskim gradi-

vom;

• število študentov na računalnik;

• delež sredstev namenjen informacijskim virom in

storitvam.

(Strategija, 2006)