M
149
ORGANIZACIJA ZNANJA 2006, LETN. 11, ZV. 4
študentov in za
čitalnico
(npr. FF, TeoF, VF – Filozofska
fakulteta, Teološka fakulteta, Veterinarska fakulteta) pa
tudi za skladiščenje revij (FMF).
Nekaj članic poroča o
posodobitvi
knjižnice in čitalnice
(npr. FŠ) druge pa posodobitev in širjenje dejavnosti na-
povedujejo (npr. EF, FF).
Željam študentov po popoldanski izposoji ne morejo pov-
sod ustreči zaradi
pomanjkanja števila delavcev
(npr.
FFA, TeoF), čeprav so knjižnice odprte tudi popoldan.
Nekaj je ugodnih ocen o povečanju knjižnega fonda in
študijske literature
, ki je vedno bolj dostopna tudi v e-ob-
liki, vendar drugje opozarjajo na težave, npr. pri financi-
ranju periodike. Zato je kar precej predlogov za podporo
nabavi literature, za ažuriranje te literature in pripravo
študijskega gradiva s strani učiteljev (tudi v e-obliki). FF
predlaga ustanovitev znanstvene založbe fakultete.
Univerzitetna komisija za kakovost je v zadnjih letih
predlagala ukrepe za
povečanje dostopnost tuje stro-
kovne literature
. Eden od njih – ustanovitev konzorcija
knjižnic – je bil uresničen; tako je omogočen dostop do
podatkovnih zbirk na spletu.
… ter v 2006
Za pripravo samoevalvacijskih letnih
poročil članic uni-
verze
za leto 2006 smo v navodilih za pisanje predvideli
posebno poglavje:
KNJIŽNIČNO INFORMACIJSKA DEJAVNOST
7.1. Uresničevanje nalog iz Programa dela 2006
- Naloga: /…/ Ocena: 3, 2, 1, 0 (3 – v celoti uresni-
čeno, 2 – delno, 1 – začeli uresničevati, 0 – neuresni-
čeno)
- Naloga: /…/ Ocena: 3, 2, 1, 0
/…/
7.2. Mnenja in predlogi študentov o knjižnično-informa-
cijski dejavnosti dejavnosti (Študentski svet)
7.3. Prednostne naloge v 2007 (tiste, ki se bodo nadalje-
vale, in nove, z odgovornimi osebami in roki)
Komentar (dobre in slabe strani, ključni problemi in
možnosti za izboljšave).
(Poročilo, 2006)
V univerzitetno poročilo o kakovosti bomo poleg ugo-
tovitev in priporočil iz samoevalvacijskih pročil članic
vključili tudi
mnenja in predloge študentov
, ki smo jih
dobili nedavno z anketo.
130 študentov obiskovalcev Študentske arene (Ljubljana,
oktober 2006) je odgovarjalo na vprašanje, kaj je dobro,
kaj slabo na fakulteti in kaj predlagajo. Precej pogosto so
omenili tudi knjižnice in študijsko literaturo ter računalniško
podporo. Ugodnih, dobrih ocen je bilo več kot slabih, neu-
godnih. Največkrat so študentje predlagali daljši obratovalni
čas, več literature, prostorov in računalniške opreme.
Seveda gre za zelo majhen, nereprezentativen vzorec
študentov, vendar velja prisluhniti njihovim mnenjem in
predlogom.
Študentska mnenja in predlogi se v precejšnji meri uje-
majo s tistimi, ki smo jih omenili kot razvojne perspek-
tive univerzitetnega študija, pa tudi z ocenami in predlogi,
zapisanimi v samoevalvacijskih poročilih članic in UL v
zadnjih letih. Ujemajo se tudi z zapisanimi strateškimi
usmeritvami univerze.
UL je namreč letos prvič v zadnjih desetletjih pri-
pravila in v senatu sprejela
strateški dokument
za
srednjeročno obdobje (Strategija, 2006). Izhajajoč iz
poslanstva, v katerem poudarja kakovost izobraževalne,
raziskovalne dejavnosti in drugih, je UL v tej
strategiji
med drugim zapisala cilje in ukrepe za izboljšave,
med drugim:
• Povečati obseg in kakovost raziskovalnega in razvoj-
nega dela … z zagotavljanjem kakovostnega delova-
nja knjižničnega informacijskega sistema in boljšega
dostopa do informacijskih virov in storitev. /…/
• Zagotoviti dostop do študijskega gradiva za vsak
predmet.
• Razpoloviti število študentov na računalnik glede na
leto 2005.
• Povečati vlaganja v informacijske vire in storitve.
(Strategija, 2006).
Uresničevanje teh usmeritev bo UL spremljala z nasled-
njimi
kazalci
:
• delež predmetov z zagotovljenim študijskim gradi-
vom;
• število študentov na računalnik;
• delež sredstev namenjen informacijskim virom in
storitvam.
(Strategija, 2006)